שולחן נפתח למרפסת

שולחן נפתח למרפסת – להיות במרפסת, להרגיש בגינה

הסופרת הישראלית רינה פרנק – מיטרני כבר כתבה כי כל בית צריך מרפסת ואכן, החלום הישראלי הוא חלום הדירה עם הגינה או עם המרפסת הפונה לפארק, לים, לחצר או לאור השמש. במרפסת אפשר לשבת ולהירגע מתלאות היום, לנשום אוויר, לעשן, לארח חברים וסתם לנוח ולהתבטל. במרפסת אפשר לתלות כביסה רטובה, אפשר לשחק עם הילדים ואפשר גם לערוך אירוע חברתי הכולל אפילו צליית בשר על האש עם המנגל המסורתי והאהוב כל כך.

כאשר מבקשים להפוך את המרפסת מפינה רגועה ונינוחה לפינה שבה מארחים ומתארחים, אוכלים ושותים או משחקים משחקי קופסא או קלפים, חשוב, כמובן, להכניס אליה שולחן נפתח למרפסת, שיהפוך את המרחב לנוח יותר וליעיל יותר עבור היעדים והצרכים הנדרשים, מבלי שנצטרך לשבת על הרצפה המלוכלכת או להחזיק דברים בידיים כי אין מקום מתאים להניחם.

לצפייה במגוון מערכות אירוח למרפסת באתר לחצו על הלינק

שולחן נפתח במרפסת – מה חשוב לדעת לגביו?

שולחן נפתח למרפסת הוא שולחן ייעודי, לא תמיד בגודל הסטנדרטי והמוכר של שולחנות אוכל או קפה, מפני שכל מרפסת בנויה בצורה שונה ובגדלים שונים, מבחינת ממדי אורך ורוחב ודין שולחן אחד אינו כדין שולחן אחר כאשר מבקשים לבחור שולחן נפתח למרפסת, חשוב להכיר את מידות המרפסת ואת מידות השולחן הנדרשות, כך שגם כאשר השולחן ייפתח, בעת הצורך, הוא לא יחסום את המעבר או לא יקשה על התנועה במרחב, מה שיפגום מאוד בהנאה ובחוויה שתתקבל.

בחירה נכונה בשולחן למרפסת

שולחן נפתח למרפסת צריך להיות פונקציונאלי ושימושי ולא מכביד ומקשה ולכן בחירה נכונה שלו יכולה להיות משמעותית מאוד לצרכי בעליו וליעדים המוגדרים לו, מבחינת אירוח קולינארי, מבחינת הנחת כוסות וצלחות או מכל בחינה אחרת. ישנם כאלו שיעדיפו שולחן נפתח למרפסת מפלסטיק, ישנם כאלו שיבחרו שולחן עשוי אלומיניום וישנם כאלו שתמיד יחפשו את העץ הטבעי והאיכותי והמגוון הקיים היום בשוק ריהוט למרפסת החצר והגינה הוא עצום ורחב, כך שכל אחד יכול למצוא את מה שמתאים לו ולצרכיו.

לשיחה עם נציג
השאירו מס׳ טלפון ונציג מקצועי יחזור אליכם בדק׳ הקרובות

תפריט

קטגוריות