ריהוט גן מעוצב

ריהוט גן מעוצב – גנים בגוונים מגוונים

יותר ויותר ישראלים מגשימים חלום ילדות ישן ושמים את ידיהם, בדמי שכירות או בעזרת משכנתא על נכס פרטי הכולל גם גינה או מרפסת מטופחת.

לקטגוריית ריהוט למרפסת

המחשבה על שעות אחר הצהריים בגינה עם הילדים או על ארוחת ערב משפחתית ונינוחה באויר הצח או על אירוח חברים עם בירה קרה ברוח הנעימה של שעות בין הערביים, היא מחשבה חיובית ומעלת חיוך של אושר וסיפוק.

ארגמן חוויה בגן – ריהוט גן מומלץ

הגינה היא חלק בלתי נפרד מהבית…

נשאלת השאלה כיצד להפוך אותה לפנינה של ממש ולחלק אינטגראלי מהחלום העיצובי והדקורטיבי של הבית? כי כבר ברור שהגינה מהווה חלק בלתי נפרד מהמרחב הפרטי ולכן גם עיצוב הפנים שלה צריכה להתאים למראה הכללי של הבית או הדירה. אלמנט ראשון, ומשמעותי ביותר, הוא האלמנט של ריהוט גן מעוצב והתאמת צבעים, כך שישתלבו בצורה מיטבית ואידיאלית במרחב.

ריהוט גן מעוצב צריך להיות מבוסס על כמה פרמטרים

בהם האקלים והטמפרטורה הקיימים באזור, ישנם מתכות וחומרי גלם שאיכותם נפגעת במקומות שמשיים וחמים מדי ויש כאלו שאינם נעימים למגע במזג אוויר קר מדי, יש גם פרמטר של פונקציונאליות ושימושיות. האם ערסל מתאים לגינה בביתם של זוג קשישים או מבוגרים? האם שולחן קטן ושני כיסאות תואמים יספיקו למשפחה בת ארבע או חמש נפשות או למשפחה שאוהבת לארח חברים וקרובים? חשוב, לפני שמתחילים בהליך רכישת ריהוט גן מעוצב, לערוך רשימת ציפיות והתאמות על מנת לחסוך מקום , בזבוז אנרגיה והוצאות מיותרות על ריהוט שלא יהיה לו שימוש.

למציאת גריל גז מומלץ

ריהוט גן מומלץ? הגעתם למקום הנכון!

חשוב לוודא התאמת צבעים

תשומת לב להתאמת צבעים אופטימאלית ואידיאלית הכרחית לסוג הגינה או המפרסת שלכם, לסגנון שלה ולעיצוב הפנים של הדירה או המרחב. בגינה בה ישנה בריכה קטנה, או שהיא נועדה, בעיקר, לצרכי שיזוף ורביצה חסרת מעש, הצבע הכחול הוא המתאים ביותר מפני שהוא מרגיע ומשרה נינוחות, בגינה שהעיקר בה הוא אירוח והמולה, צבעי עץ טבעיים יכולים להשרות אווירה של טבע פראי ורומנטי וכן הלאה.. מומלץ להיוועץ, במומחי ריהוט ועיצוב גן והתאמת צבעים וכך להשיג את האפקט האידיאלי והאופטימאלי לגינת החלומות הפרטית שלכם.

לשיחה עם נציג
השאירו מס׳ טלפון ונציג מקצועי יחזור אליכם בדק׳ הקרובות

תפריט

קטגוריות