ריהוט גן מאלומיניום

ריהוט גן אלומיניום? בהחלט! אנשים רבים עומדים בפני הדילמה האם לבחור ריהוט גן מאלומיניום או ריהוט העשוי מחומרים אחרים, כמו למשל עץ, פלסטיק, ראטן ועוד.

למרות ההתלבטות הראשונית הלא פשוטה, בסופו של יום רוב האנשים רוכשים  ריהוט העשוי מחומר אלומיניום וזאת משום יתרונותיו הרבים.

 

 

בחירת ריהוט לגן – יש יתרונות רבים לאלומיניום

 

נכון להיום כל אדם שמתגורר בבית פרטי או שיש לו חצר משותפת בקומפלקס בו הוא מתגורר מודע לכך שחובה לשלב מערכת ישיבה איכותית בחוץ, שכן מערכת זו משמשת למטרת אירוח ומנוחה של הדיירים ושל האורחים המוזמנים לארוחות חגיגיות בחצר ולקפה מפנק בגינת הבית.

טרם תחילת הבחירה בריהוט גן זה או אחר חשוב לרשום את הנתונים הבאים. ריהוט גן אלומיניום הוא ריהוט עמיד שמחזיק שנים רבות וישרת אתכם נאמנה לאורך זמן.

ריהוט גן מאלומיניום

נתונים אלו יעזרו בבחירת ריהוט הגן המתאים ביותר לביתכם:

 

 

  • מידות – בחירת הריהוט תיעשה לאחר מדידה של החצר ומסקנה באשר למידות הנכונות של הריהוט אותו מעוניינים לרכוש.
 
  • התאמה – יש להחליט מראש על סגנון העיצוב של הריהוט בו מעוניינים ועל ריהוט שמתאים לצרכים של בני הבית ודפוסי האירוח שלהם. אם בני המשפחה אוהבים לארח יש לבחור ריהוט שיתאים למספר רב של אנשים, כמו למשל מערכת סלון הכוללת ספה של 3 וספה של 2. אם מדובר על משפחה או זוג שמארח לעיתים רחוקות שולחן קטן ו- 4 כסאות בהחלט יספיקו.
 
  • חומר – חשוב להחליט מראש מהו החומר האידיאלי לכם. נכון להיום יש אפשרות להחליט על ריהוט גן העשוי  מעץ, אך יש לקחת בחשבון שריהוט זה מצריך תחזוקה מתמדת הכוללת הדברה, צביעה וליטוש ושהעלות שלו יקרה בהשוואה אל ריהוט גן מאלומיניום.
 
  • אחסון – יש לחשוב מראש על מקום או אמצעי אחסון של ריהוט הגן בעונת החורף הגשומה ובשעות בהן קרני השמש לוהטות. תמיד יש לקחת בחשבון שגם בעת אחסון הריהוט יכול לצבור אבק, לכלוך וריחות לא נעימים ולכן עם קניית הריהוט יש לשקול גם קנייה של כיסוי לריהוט.
  •  
פינת אוכל אלומיניום
פינת אוכל אלומיניום
 

יתרונות ריהוט גן מאלומיניום

 

כשמדברים על ריהוט אלומיניום, יש כמה יתרונות וביניהן:

 

תחזוקה – ריהוט גן מאלומיניום דורש תחזוקה מינימאלית וזאת בהשוואה אל ריהוט גן מעץ שמחייב שימון, ליטוש וצביעה וריהוט ראטן אותו יש לרסס עם מגן סקיי וזאת על מנת להגן על הגמישות שלו.

 

עמידות – ריהוט העשוי מאלומיניום עמיד בפני קרני השמש היוקדות ומפני כל פגעי מזג האוויר וזאת בהשוואה אל ריהוט עץ שמשנה את צבעו לאפרפר כאשר הוא נחשף לשמש היוקדת וריהוט ראטן אותו חייבים למקם במקום מוצל או חצי מוצל

 

משקל – קלות המשקל של חומר האלומיניום מאפשר ניוד קל של הריהוט.

חשוב לקחת בחשבון שהבחירה של רוב האנשים בריהוט העשוי מאלומיניום נעשית משום שחומר גלם זה הינו קל משקל, אל חלד, מוצע במגוון דוגמאות, מידות וגוונים, עמיד בפני כל תנאי מזג האוויר ואינו מצריך תחזוקה.

 

בנוסף, ניתן להשאיר אותו בחוץ לאורך כל ימות השנה, מדובר על חומר חזק מאוד, יציב וידוע כמתכת רכה אותה ניתן לעצב  בכל מיני סגנונות. כל אלו מובילים אנשים רבים לבחור לחצר ביתם ריהוט גן מאלומיניום.

לשיחה עם נציג
השאירו מס׳ טלפון ונציג מקצועי יחזור אליכם בדק׳ הקרובות

תפריט

קטגוריות