פינת אוכל למרפסת

מרפסת ביתנו האזור שבו אנו נוהגים לבלות מעט זמן, אך כאשר אנו כבר מגיעים לאזור זה המטרה הינה כלל להירגע מעט אחרי יום עבודה, לשבת בבוקר לצד כוס קפה טוב אחרי ששמנו את הילדים בגן, רגע לפני שאנחנו יוצאים לעבודה ולעתים גם לאכול ארוחות בוקר משפחתיות בשבת בבוקר.

פינת אוכל לגינה / פינת אוכל למרפסת

שולחן אוכל למרפסת

עבור רבים המרפסת מהווה סוג של מפלט מחיי היום יום ולכן חשוב לאבזר את המרפסת בהתאם לצרכים שלנו. כאשר בוחרים פינת אוכל לגינה או פינת אוכל למרפסת, בראש ובראשונה כדאי מומלץ לאבזר את המרפסת במערכת אירוח אשר תתאים לצרכים שלנו, כך שלמשל משפחה שמארחת חברים או את המשפחה המורחבת אחת לזמן מה תרצה לרכוש שולחן נפתח למרפסת על מנת שיכיל את כמות האורחים שמגיעים, ובהתאם לכך גם את כמות הכיסאות. מאידך אם מדובר במשפחה קטנה שהפינה משמשת להם לארוחות משפחיות מזדמנות ומצומצמות ניתן יהיה לשקול לרכוש שולחן אוכל לגינה קטן יותר. למידע נוסף, צפו בקטלוג מערכות אירוח שלנו.

פינות אוכל לגינה מחומרי גלם שונים

פינות האוכל לגן ולמרפסת הן כבר מזמן לא מה שהכרתם בעבר. לא מדובר על אותם כיסאות ושולחנות קש אלא ישנן פינות אוכל ממגוון רב של חומרי גלם כאשר ניתן למצוא פינות אוכל מאלומיניום, זכוכית, עץ סינטטי, עץ אותנטי ושילובים מכמה חומרי גלם. המראה של אותן פינות יוקרתי ומיוחד וכך גם העמידות בתנאי החוץ ומזגי האוויר השונים. כפי שציינו חלק מאותן מערכות אירוח הן בעלות שולחן נפתח כך שניתן לארח מספר רב של אנשים.

למה מיועדת פינת אוכל למרפסת?

אז בראש ובראשונה ניתן לומר שהן מיועדות לכל שימוש, החל מארוחת בוקר ספונטנית ועד ארוחת ערב מפוארת. בנוסף, היתרון הבולט של מערכות אירוח במרפסת בא לידי ביטוי כאשר אנו מארחים מספר רב של אנשים ומעוניינים לשמור על הניקיון בתוך הבית, בין אם אנו לא רוצים שישפך אוכל ושתייה על כיסאות הבד או העור ובין אם פחות בא לנו שהילדים ישרטו את שולחן העץ שבסלון. כך, אנו יכולים לארח על מערכת האירוח שנמצאת במרפסת מבלי שירגישו כלל שאנו מארחים על שולחן שהוא פחות יוקרתי או מפואר מהשולחן בסלון, זאת תודות למגוון העיצובים החדש ממנו אנו יכולים לרכוש מערכת אירוח למרפסת.

בנוסף, ניתן למקם את אותם שולחנות וכיסאות במקומות אחרים בבית כמו חצר או גינה. בכדי שנוכל ליהנות מאותה פינת אוכל לאורך שנים מומלץ לרכוש כיסוי מתאים שיגן על הריהוט ויחד עם זאת בכדי להקל את הניקיון בכל אירוח מחדש.

לשיחה עם נציג
השאירו מס׳ טלפון ונציג מקצועי יחזור אליכם בדק׳ הקרובות

תפריט

קטגוריות