פינת אוכל לגינה

חולמים לקום בבוקר, לפתוח את דלת המרפסת ולצאת אל הגינה לאכול ארוחת בוקר טוב כשברקע ציוץ הציפורים ומעליכם רק שמיים כחולים? מעוניינים לארח חברים לארוחת צהריים או ערב בגינה עם בריזה טובה, צמחייה יפה מסביב, ביום שמשי או בערב שרבי? הדרך שלכם להגשים את החלומות האלה היא באמצעות ריהוט גינה איכותי הכולל רכישת פינת אוכל לגינה.

אחת הסיבות שאנשים חולמים על בניית בית פרטי עם גינה זה בגלל שהם רוצים שתהיה להם את האפשרות לארח חברים או לערוך ארוחות שונות בגינה היפה שלהם. הם משקיעים זמן ומשאבים רבים בפיתוח הגינה, ובין היתר גם ברכישת פינת אוכל שיכולה להתאים לצרכים שלהם. לשמחתם אפשר למצוא שורה של דוגמאות לפינות אוכל איכותיות ומעוצבות לגינה.

קטגוריות מתאימת למציעת פינת אוכל לגינה:

אילו פינות אוכל מתאימות לגינה?

לפני שנציג מספר דוגמאות של פינות אוכל לגינה, יש לומר שקיימות מספר נקודות שחשוב לשים לב אליהן לפני שבוחרים פינת אוכל ואנחנו נמנה אותן כאן:

ראשית, לפני שבוחרים פינת אוכל לגינה: שאלנו את עצמכם, מה הגודל של הגינה, ולפי זה גם לקנות פינת אוכל מתאימה. מן הסתם, תרצו שתהיה זו פינת אוכל שתוכלו לשבת בה בנוח, וליהנות מהארוחה.

שנית, יש לבחון היכן למקם את פינת האוכל, על מנת שהיא לא תירטב בימי החורף, רצוי שהפינה תמוקם באזור המקורה של הגינה. יש לכם גריל גז? כדי להרחיק אותה ממנו. מה שכן, במידה והפינה נמצאת באזור לא מקורה, ניתן לבנות מעליה פרגולה ניידת או להתקין שמשיה.

שלוש, פינת האוכל צריכה להתאים לעיצוב של הגינה וכן לאווירה שאתם רוצים להקנות לגינה.

כעת נעבור לשאלה החשובה, אילו פינות אוכל אתם יכולים לקנות וליהנות מהן בגינה שלכם.

פינת אוכל קלאסית היא כמובן, שולחן לגינה וכסאות מעץ, בדומה לפינת אוכל בפארקים או ביערות. על מנת שהפינה תהיה עמידה, מומלץ שתהיה זו פינת אוכל מעץ מלא או מראטן. כמו כן מוטב לשים עליה ריפוד בשביל שיהיה לכם נוח לשבת עליה זמן רב.

פינת אוכל קלאסית אחרת היא מפלסטיק, כפי שהיה נהוג ועדיין יש רבים שנוהגים לקנות. מדובר על פינת אוכל פשוטה אך כזו שמחזיקה מעמד זמן רב.

פינות אוכל יותר "מפוארות" וכן מעוצבות יותר, הן פינות עשויות מברזל, זכוכית ואפילו ספות שמתאימות לשטח חיצוני. יש לקחת בחשבון שספות תופסות הרבה יותר מקום ועל כן התכנון של הגינה צריך להיות שונה במידה ומחליטים להשתמש בהן. מה שכן ניתן לבחור פינות אוכל מסוג זה בצבעים ובדגמים שונים ובכך העיצוב של הגינה הוא הרבה יותר מרשים ומיוחד.

לשיחה עם נציג
השאירו מס׳ טלפון ונציג מקצועי יחזור אליכם בדק׳ הקרובות

תפריט

קטגוריות