עודפים של ריהוט גן

היכן תמצאו עודפים של ריהוט גן?

 

בשנים האחרונות חל מהפך בכל מה שקשור לתכנון, ארגון ועיצוב החצר שלנו. אם עד לפני כמה שנים היינו מסתפקים בכסאות ושולחנות פלסטיק זולים ופשוטים, היום הגינה שלנו עוברת תהליך בו מושקעת המון מחשבה, אנרגיה ולא מעט משאבים כלכליים, זאת בכדי שנוכל לשבת בניחותא באוויר הפתוח, לארח בכייף ובנוחות, להעביר את שעות הפנאי בגינה שלנו לצד ספר מעניין ומשקה מרענן. התקנת דקים, פרגולות, לעתים גם מערכות ג׳קוזי הופכת את הגינה למקום המועדף והפופולארי ביותר בבית, גם עלינו וגם על הילדים.

ריהוט גן עודפים  – לא חייבים להשקיע הון תועפות

 

אז נכון שאנו רוצים ליצור פינת ישיבה נעימה ומזמינה, אך במקביל עלינו להתייחס לתנאים השוררים בחוץ כל השנה. מזג האוויר בישראל משתנה ואינו קבוע  – יש ימים חמים מאוד, יש ימים קרים מאוד ויש גם ימים של אובך ולכן עלינו לבחור במערכת ישיבה וריהוט גן אשר מצד אחד מיוצרים מחומרי גלם עמידים, מצד שני קלים לניקוי ומצד שלישי נוחים מבחינת המחיר. אז יש לנו פתרון בשבילכם, אם אתם שואלים את עצמכם היכן תמצאו ריהוט גן עודפים וכמו כן ריהוט גן במבצע, התשובה היא: ממש כאן באתר שלנו ארגמן ריהוט גן!

מבחר ריהוט גן עודפים לדוגמה:

 

  • מערכות אירוח – באתר תוכלו למצוא שולחנות עמידים עשויים מאלומיניום, ראטן או עץ עמיד שעבר תהליכים מיוחדים השומרים עליו בתנאים חיצוניים בשילוב של בין 4-6 כיסאות נוחים במחירים מפתיעים. חלק מהשולחנות ניתן לפתוח, כך שתוכלו לארח בחוץ גם כמות גדולה של אנשים.
  • מערכות ישיבה מפנקות – אם אתם מחפשים את הפינה המושלמת לפינוק ונוחות אידיאליות, דרך האתר תוכלו לרכוש מערכת ישיבה עשויה ראטן או אלומיניום המצויידו בכריות נוחות אותן ניתן לכבס בקלות. מגוון צבעים נבחרים בשלל אופציות הרכבה יאפשרו לכם להתאים לגינה, למרפסת, לגג או לפרגולה את מערכת הישיבה המושלמת. יש מערכות ישיבה במחלקת ריהוט גן עודפים, שמגיעות עם שתי כורסאות בודדות, כורסא זוגית ושולחן, יש כאלה המשלבות בנוסף גם ספה תלת מושבית,  יש מערכות ישיבה בודדות – בקיצור אתם בוחרים לפי כמות המקום שיש לכם וכמות האורחים שאתם נוהגים להזמין.
  • מיטות שיזוף ורביצה – קונכיות ראטן, מיטות רביצה מפנקות, מיטות שיזוף לדק לצד הבריכה או הג׳קוזי והכל במחירים מפתיעים חסרי תקדים.
  • פינות קפה ובר- פינות הקפה שלנו עשויות מחומר אלומיניום או מראטן – שני חומרי גלם עמידים וקשיחים בכל מזג אוויר. פינת הקפה תאפשר לכם ליהנות בשעות הבוקר של יום שבת או בשעות הערביים בכל ערב מכוס קפה בדיוק כמו שאתם אוהבים.
לשיחה עם נציג
השאירו מס׳ טלפון ונציג מקצועי יחזור אליכם בדק׳ הקרובות

תפריט

קטגוריות