מערכת ישיבה למרפסת

מערכת ישיבה למרפסת – איך לעצב מערכת ישיבה מושלמת?

המרפסת שלנו היא פעמים רבות אחד החללים החשובים בבית. במרפסת אנחנו מארחים, נחים לאחר יום עבודה קשה, משחקים עם הילדים ובעיקר נרגעים. לכן חשוב לאבזר את המרפסת במערכת ישיבה נוחה ומעוצבת. אז כיצד בוחרים סגנון מערכת ישיבה מתאים, וכיצד תעצבו בחכמה את מערכת הישיבה שלכם. כל הטיפים בהמשך.

לקטגורית רהיטי גן למרפסת

בחירת מערכת ישיבה

כאשר אתם בוחרים מערכת ישיבה רצוי בראשית לבחור מערכת ישיבה המתאימה לצרכים שלכם. בדקו איזה גודל מערכת ישיבה מתאימה לכם – בדקו כי מערכת הישיבה מתאימה בגודלה לגודל המרפסת וכי יש מרווח תנועה לידה.

  • כמה כיסאות תצרכו? – חשוב לבדוק כמה כיסאות אתם צריכים סביב השולחן במערכת הישיבה. אם בביתכם גרים ארבעה בני בית, יש לבחור במערכת ישיבה בעלת שישה כיסאות ובכך לאפשר גם שני כיסאות נוספים לאורחים.

למבחר פינות ישיבה לגינה

  • גובה ונוחות הכיסאות – אל תתפשרו על גובה שאינו נוח בבחירת שולחן לגינה והכיסאות. מערכות ישיבה סטנדרטיות מתאימות לכלל הגילאים, בעוד במערכות ישיבה נמוכות מתאימות יותר לצעירים.

עיצוב מערכת הישיבה

מלבד בחירה טכנית של מערכת הישיבה, ישנה בחירה חשובה לא פחות והיא סגנון העיצוב של מערכת הישיבה. חשוב להתאים את מערכת הישיבה לסגנון העיצוב הכללי של הבית.

  • מערכת ישיבה מעץ מלא – מערכת ישיבה זאת מתאימה כמעט לכלל סגנונות העיצוב והיא שולטת בעיצוב של בתים מודרניים או כפריים. המראה שנוצר הינו חמים ומזמין.
  • מערכת ישיבה ראטן – מערכת ישיבה מסיבית יותר המתאימה בעיקר לעיצוב בתים מודרני או תעשייתי. ראטן מאפשר במראה שלו סוג של חופש ורווחה.
  • מערכת ישיבה מעץ טיק – מערכת ישיבה המתאימה לשלל עיצובים, בעיקר לסגנון פרובנס, המודרני והכפרי. עץ הטיק הינו עץ מלא ומסיבי והוא מקנה תחושה של עושר בעיצוב.
  • מערכת ישיבה אלומיניום משולב עם עץ – מערכת ישיבה זאת הינה מערכת מרשימה המתאימה לבתים בסגנון תעשייתי ומודרני. סגנון עיצוב זה מרשים מאד, ומתאים לבתים בעלי מראה נקי  ומעוצב.
  • מערכת ישיבה אלומיניום וזכוכית – מתאימה גם ליד בריכה, למרפסות גדולות במיוחד ולבתים המעוצבים בסגנון נקי והייטקי. המראה שמתקבל הינו מראה נעים ואוורירי.

מערכות ישיבה של חברת ארגמן

חברת ארגמן מאפשרת לכם מגוון מערכות ישיבה מעוצבות. אנו בחברה נתאים לכם את מערכת הישיבה למרפסת, ונוודא שהיא תהיה מערכת הישיבה הטובה והמתאימה ביותר לעיצוב הבית שלכם. לנו אנשי מקצוע מומחים שמסייעים בבחירה ובייעוץ של ריהוט גן ומערכות הישיבה הנפלאות והאיכותיות ביותר.

לשיחה עם נציג
השאירו מס׳ טלפון ונציג מקצועי יחזור אליכם בדק׳ הקרובות

תפריט

קטגוריות