מערכת ישיבה לגינה במבצע

מסתבר שהחורף היא העונה הטובה ביותר להתחדש במערכת ישיבה לגינה שכן אלו מוצעות במחירי מבצע חסרי תקדים. המחיר ירד, האיכות נשארה וזו ההזדמנות שלכם לחסוך בעלויות לפני שהקיץ מגיע והמחירים שוב עולים.

באתר argaman4u – ריהוט גן, תוכלו להתרשם ממגוון דגמים של פינות ישיבה לגינה במחירים מפתיעים שיעשו את האביב והקיץ הבאים להרבה יותר מפנקים כך שבקלות ניתן להתאים את סוג המערכת לסגנון העיצובי של ביתכם, לתקציבכם וכמות האנשים שאתם נוהגים לארח.

הרי כבר השקעתם את מיטב כספכם בגינה, במרפסת או בגג: שתלתם עצים, פרחים ושתילים, בניתם פרגולה ודק מרשימים ואפילו חלק מכם השקיעו בבריכת שחייה יוקרתית, אז הנה…

עוד שלב אחד ויש לכם פינת אירוח מושלמת בה תוכלו לארח את האנשים שאתם הכי אוהבים, להתפנק עם בן או בת הזוג שלכם בשבת בבוקר על כוס קפה מפנקת או אפילו סתם לתפוס תנומה קצרה כשרוח נעימה מנשבת לה.

 

 

אז אילו סוגי מערכות ישיבה תוכלו למצוא אצלנו באתר במחירי מבצע?

  • מערכת ישיבה מאלומיניום מוברש – מערכת מרשימה בעיצוב נינוח מודרני משולב. המערכת עשויה מאלומיניום מוברש כך שקל להרים אותה ולהעבירה ממקום למקום, אין צורך להשקיע בתחזוקה והיא עמידה לאורך שנים. המערכת מורכבת מספה תלת מושבית, ספה זוגית, מיטת שיזוף ושולחן. ניתן להזמין את הכריות בצבעים שמנת, לבן או אפור. המערכת מגיעה עם 3 שנות אחריות.
  • מערכת ישיבה למרפסת – FLORIDA – מערכת נוספת העשויה משלדת אלומיניום ומעוצבת בסגנון מודרני קלאסי. כל הרהיטים משולבים ראטן סינטטי וכוללים ספה זוגית, שתי כורסאות ושולחן עם זכוכית מחוסמת. הפרופילים מיוצרים בצבע פחם והכריות באפור. המערכת מגיעה עם שנה אחריות.
  • מערכת ישיבה מעוצבת – MALTA – מערכת ישיבה יוקרתית בעיצוב חדשני המאופיין בקווים נקיים. שילוב בין ראטן סינטטי לאלומיניום הופכים אותה לעמידה בפני נוזלים, לחות וחום, חזקה לאורך שנים ונוחה לישיבה ממושכת. שילוב בין פרופילים בצבע לבן, כריות בגוון קרם וראטן אפור מעניקים לה מראה קלאסי שמשתלב נפלא בכל מקום. המערכת כוללת ספה תלת מושבית, ספת יחיד, שולחן מלבני ושולחן אסמיטרי. המערכת מגיעה עם אחריות לשנתיים.

 

כמובן שניתן לשלב את מערכות הישיבה שכאמור נמכרות עתה במחירי מבצע עם פריטי נוי נוספים לגינה כמו קונכיות רביצה, מיטות שיזוף, פינות קפה ובר, ערסלים, נדנדות ועוד.

 

אולי יעניין אתכם גם – ריהוט למרפסת במבצע

לשיחה עם נציג
השאירו מס׳ טלפון ונציג מקצועי יחזור אליכם בדק׳ הקרובות

תפריט

קטגוריות