גריל גז למרפסת

גריל גז למרפסת – כל היתרונות

יש לכם גינה עם ריהוט גן מושלם, מערכת ישיבה לגינה שהיא לא פחות ממדהימה? מי מאיתנו לא אוהב לארח חברים ומשפחה אחת לתקופה בחודשי הקיץ הנעימים או ביום בעצמאות, לפתוח את המנגל ולעשות על האש?. המסורת הכל כך ישראלית הזו – מנהג של ממש ״על האש״ בשבתות, חגים וימי עצמאות לרוב כרוכה בארגון רב של קניית הבשר והשתייה, הזמנת אנשים, עריכת השולחן מבעוד מועד, וכמובן הכנת המנגל שעה וחצי מראש לפחות על מנת שהגחלים יתפסו ויתנו לבשרים את מידת הצלייה הרצויה ולא ישרפו אותם.

גם לאחר שכל האורחים הולכים, המנגל מצריך סידורים רבים שכן בנוסף לנקיון האירוע יש לדאוג לכיבוי המנגל וזריקת הגחלים על מנת שנוכל לנקות את המנגל לשימוש חוזר. מסתבר שחלק רב מההכנות תוכלו לפתור על ידי רכישת גריל גז למרפסת שכן גריל גז איכותי יחסוך לכם זמן רב בהכנות בין אם לפני האירוע, שכן לא תצטרכו לדאוג להדלקת המנגל זמן רב קודם היות והמבערים של גריל הגז מוכנים לצליית הבשר תוך דקות ספורות ובין אם לאחר האירוע, בכדי שלא תצטרכו להתעסק עם כיבוי המנגל וזריקת הגחלים לפח מיוחד מבלי בכלל לציין כמה פשוט הוא הניקיון של גריל הגז.

כמה מן המותגים המובילים של גרילי גז:

  • גריל צ'ר ברויל
  • קולמן
  • גרנד הול
  • נפוליאון
  • ברויל קינג

אז מדוע כדאי לנו גריל גז למרפסת ומהם היתרונות שבכך?
מעל לעניין של החסכון בזמן ובהתעסקות המנגל, לגריל גז למרפסת יתרונות רבים כאשר בראש ובראשונה יש לציין את הנוחות של העבודה עימו. גריל הגז נדלק מיד בלי צורך בשימוש בחומרים כימיים מדליקים כאלה ואחרים כאשר בנוסף, בזמן העבודה אנו לא צריכים לשמור על האש חיה ולנפנף היות והמבערים פועלים כל הזמן ללא כל הפרעה.

כאשר אנו צולים מספר סוגים של בשרים על האש, אנו צריכים לווסת את האש היות והעוצמה שמתאימה לקבב לאו דווקא מתאימה לסטייק עסיסי, דבר שאיננו פשוט כאשר משתמשים במנגל גחלים היות ויש להמתין עד שהגחלים יתקררו מעט. לעומת זאת, בגריל גז ניתן לווסת את החום בצורה פשוטה, תוך שניות ואין צורך לחכות כלל.

הדבר שאולי הכי חשוב ונכנס למודעות של כולנו בשנים האחרונות, כאשר אנו עוסקים באוכל אותו מכינים בבית הוא הבריאות של המזון, דבר שלא פשוט לשמור עליו כאשר אנו משתמשים במנגל פחמים. זאת משום שבמהלך הצלייה של הבשר משתחררים הרבה מאוד חומרים כימיים לא בריאים לגוף מהפחמים וחומרי הבעירה, דבר שלא קיים בגריל גז היות והשימוש היחידי הוא במעברי הגז ולא בשום חומר כימי מעבר לכך.

לסיכום, השימוש בגריל גז הינו: 

  1. בריא יותר.
  2. חסכוני יותר.
  3. נקי יותר.
  4. אקולוגי יותר.
  5. פשוט יותר.
לשיחה עם נציג
השאירו מס׳ טלפון ונציג מקצועי יחזור אליכם בדק׳ הקרובות

תפריט

קטגוריות