סט ראטן לגינה

כל מי שיש לו גינה ורוצה לנצל אותה פשוט חייב ריהוט גינה. הריהוט מאפשר לכם ליהנות מהגינה שלכם בצורה בלתי רגילה וממש משדרג את איכות החיים שלכם. כאשר יש לכם ריהוט בגינה אתם יכולים לשבת בגינה ואפילו לארח בנוחות; הגינה ממש הופכת להיות אטרקציה בעיקר בימי הקיץ.

אין כמו לשבת בגינה בלילות הקיץ ביחד עם חברים ומשפחה וליהנות מאבטיח קר, ענבים וכל מה שאתם אוהבים. אך בשביל כל זה אתם צריכים ריהוט גינה.

ישנם סוגים שונים של ריהוט לגינה אך נראה שאחד הפופולריים והמבטיחים ביותר הוא סט ראטן לגינה, או פינת אוכל ראטן. נראה שהראטן מתרומם גבוה מעל האפשרויות האחרות של פלסטיק, אלומיניום או עץ.

ישנו ראטן טבעי וישנו ראטן סיננטי; בדרך כלל הרהיטים הטובים ביותר הם דווקא מראטן סינטטי המגלה עמידות טובה יותר ומחיר זול יותר.

סט ראטן לגינה

מדוע דווקא סט ראטן לגינה?

תכונותיו של הראטן הופכות אותו לחומר אידאלי כאשר מחפשים ריהוט גינה. סט ראטן סינטטי הוא בעצם סיבי PVC העשויים בדמות ראטן טבעי. במקרים רבים הם משלבים מסגרת אלומיניום פנימית (בלתי נראית) על מנת להעניק להם את החוזק הדרוש. בניגוד לרהיטי פלסטיק מהדור הישן, רהיטי PVC מגלים עמידות גבוהה יותר לקרינה האולטרה סגולית של השמש.

המשמעות של זה היא שאתם רוכשים סט ראטן לגינה ויכולים להיות שקטים ובטוחים שהוא ישמור על המראה שלו עוד שנים רבות ולא יהפוך למשהו מצהיב כמו רהיטי פלסטיק. ולא רק שמש, סט ראטן לגינה גם מגלה עמידות מוחלטת בפני מים וניתן להשאיר אותו בחוץ בכל עונות השנה. זהו יתרון שחוסך לכם הרבה עבודה.

ראטן סיננטי הוא חומר גלם מצוין בידי המעצבים אשר יכולים לעצב אותו בקלות לכל צורה וגם כל צבע. בזכות זה ניתן למצוא מגוון עיצובים של סט ראטן לגינה המתאימים לכל טעם ולכל סביבה עיצובית שתרצו. על כן, פינת אוכל ראטן היא בחירה מצוינת לגינה, לחצר או למרפסת.

ריהוט גינה מראטן משתלב יפה עם כריות על מנת לתת שלמות עיצובית וגם נוחות לכל מי שיושב על הכיסאות או הכורסאות מהראטן. שימו לב שמדובר בכריות העשויות גם הן מחומרים העמידים בפני מזג האוויר.

אולי גם יעניין אתכם: 

ריהוט גן מיוחד

שולחן לגינה מראטן איכותי

בעבר אנשים הזניחו את עיצוב הגינה והסתפקו בריהוט זול; היום ישנו היפוך מגמה ואנשים מבינים שמוטב להשקיע בריהוט איכותי ויפה לגינה. העיצוב של הגינה הוא משלים של העיצוב הכללי בבית וכל אחד תורם ומוסיף לשני.

מסיבה זו אנשים רבים משקיעים בסט ראטן לגינה. ודרך אגב, לא חייבים גינה; ניתן להשתמש בסט ראטן גם במרפסת ובגג.

לשיחה עם נציג
השאירו מס׳ טלפון ונציג מקצועי יחזור אליכם בדק׳ הקרובות

תפריט

קטגוריות