ריהוט גן למרפסת

כמה טוב לשבת ביום נעים כשיש רוח קרירה בחוץ, עם משקה מפנק, פירות של קיץ בין אם זה לבד עם עצמנו בסתלבט בסוף יום מתיש או בין אם לצד האנשים שהכי קרובים ללבנו. מרפסת היא ללא ספק פינוק אמיתי ואנו משקיעים בה כל כך הרבה הן בהיבט העיצובי והן באווירה, כדי שנוכל למקסם את כל היתרונות שבה. אנחנו בארגמן בחרנו עבורכם בקפידה מגוון של מערכות ישיבה וריהוט גן למרפסת או לגינה התואמים בצורה מושלמת את הצרכים של הקהל הישראלי.

מה מאפיין את מערכות הישיבה וריהוט הגן שלנו למרפסת?

מיוצרים בהתאם לאקלים הים תיכוני הישראלי.

מאופיינים ברמת גימור גבוהה.

עמידים לכל מזג אוויר.

קלים לניקוי.

מיוצרים מחומרי גלם מעולים.

מוסיפים רבות להרמוניה ולתהליך העיצוב במרפסת, בגינה ובפרגולה.

מגיעים בשלל סגנונות: קלאסי, מודרני, כפרי או יוקרתי.

ריהוט גן למרפסת: מדוע כדאי להשקיע במערכת ישיבה איכותית לגינה?

מזג האוויר הישראלי הנהדר מאפשר לנו לבלות ימים רבים במהלך השנה בחלק החיצוני של ביתנו בין אם במרפסת, על הגג, הגן או הפרגולה. במרפסת אפשר להיות בשעות אחר הצהריים בין החודשים מרץ עד אוקטובר. ניתן לשתות בה את הקפה של הבוקר הן באמצע שבוע והן בסופ"שים.

ריהוט גן למרפסת, ובפרט מערכת ישיבה טומנת בחובה יתרונות רבים. ניתן לארח בה חברים ובני משפחה וכך לצמצם את הבלאגן בתוך הבית – בקיצור זה המקום המושלם לבלות בו מסופה של עונת החורף ועד סיום עונת הסתיו. ניתן להשקיע בעיצוב ובכל פעם שיש לנו אפשרות להוסיף איזה פינוק נחמד למרפסת כמו גריל גז להכנת ברביקיו איכותי, אמבט ג׳קוזי מפנק, מיטת שיזוף, בריכה קטנה, שימשייה ועוד.

במקום לרכוש מערכת ישיבה זולה ולא איכותית מתוך המחשבה של ״אנו הולכים למקמה בחוץ״ כן כדאי להשקיע במערכת ישיבה איכותית שתשרת אותנו לאורך שנים – מערכת ישיבה עם אחריות. ראשית כל בזמן שאנו לא יושבים בחוץ, ניתן לרכוש כיסוי מיוחד אשר שומר על הספות, הכיסאות והכריות. שנית, רוב הבדים המוצעים לכם דרך האתר הינם בדים כביסים, אינם סופגים כתמים, קלים ופשוטים לניקוי. אז במקום לרכוש אחת לשנתיים או שלוש מערכת ישיבה שאנו יודעים מראש שלא תחזיק מעמד, שווה להשקיע קצת יותר וליהנות ממוצר איכותי לאורך שנים.

ריהוט גן למרפסת? רק בארגמן4יו!

אז זה הזמן להתרשם ממגוון של מערכות ישיבה למרפסת עשויות ראטן, עץ, אלומיניום, זכוכית מחוסמת במגוון של גדלים, צבעים וסגנונות.

לשיחה עם נציג
השאירו מס׳ טלפון ונציג מקצועי יחזור אליכם בדק׳ הקרובות

תפריט

קטגוריות