ריהוט גן זול – מושלם לדירות שכורות

גרים בדירה שכורה ולא רוצים להשקיע מדי? יש לנו ריהוט גן זול במיוחד בשבילכם

סטודנטים, זוגות צעירים ומשפחות רבים בישראל גרים בשכירות. הרוב הגדול גר בדירה זמנית המשרתת אותו לתקופה של בין 12-36 חודשים.

בין אם זה מאין תקופת המתנה עד שנצליח לחסוך את כל הכסף ולרכוש דירה משל עצמנו, בין אם זו דירת סטודנטים בה גרים כמה שותפים ובין אם זו דירה שמשמשת אותנו לתקופה מסוימת רבים מאיתנו לא מעוניינים להשקיע סכומי כסף גדולים משום ששוב, מדובר במקום זמני.

מעברים תכופים נוטים לפגוע ברהיטים ובציוד אותם אנו רוכשים ולכן טרם אנו עוברים לדירה או לבית קבוע שם נוכל באמת להשקיע את מיטב כספנו ברהיטים שישמשו אותנו במשך שנים ארוכות, כדאי לבחור בריהוט במחיר סביר.

אז אם גם אתם גרים בדירה שכורה ולא רוצים להשקיע מדי, תוכלו לרכוש ריהוט גן זול.

הרי המרפסת היא החלל הישראלי אליו כולנו מחכים לצאת בסוף תקופת החורף הגשומה, בימים אביביים שהבריזה מלטפת את הפנים וכשיש אורחים מה יותר כייף ומהנה מלשבת בחוץ באוויר הפתוח.

ריהוט גן זול יכול לשמש אותנו לאורך כל השנה וניתן למקמו במרפסות, בדירות גג או גן, בבתי קרקע ולהתאים את גודל הריהוט לחלל.

סוגים של ריהוט גן זול

זה מתחיל ממערכות ישיבה המתאימות ל-3-9 אנשים, ממשיך בכורסאות מפנקות המשלבות חומרי גלם כמו אלומיניום וטקסטיל שלא לדבר על קונכיות רביצה, מיטות שיזוף, שמשיות, שולחנות בשלל גדלים.

ניתן גם לרכוש פינות קפה שמתאימות למרפסות קטנות יותר, שמשיות ואפילו שולחן מעץ אותו ניתן לפתוח כשיש כמות גדולה יותר של אורחים.

היתרונות של רכישת ריהוט גן זול

אז כמו שכבר ציינו היתרון הבולט ביותר הוא המחיר. במקום להשקיע עשרות אלפי שקלים ניתן במחירים שנעים בין 500-2,000 שקלים לרכוש מערכת ישיבה דקורטיבית.

יתרון נוסף הוא שריהוט הגן עשוי מחומרים עמידים למים, שמש, לחות כמו למשל אלומיניום, ראטן, זכוכית ולכן למרות שאנו משקיעים באופן יחסית סכום נמוך, עדיין נוכל ליהנות מהרהיטים האלו לאורך זמן מבלי להחליפם בכל עונה מחדש.

יחד עם זאת, מדובר בחומרי גלם המאופיינים בעיצוב נקי, מודרני ואסתטי כך שהם יכולים להתאים כמעט לכל גינה או מרפסת ולהשתלב באופן הרמוני עם הנוף בין אם זו דירה תל אביבית המשקיפה לנוף אורבני, בית כפרי במושב בצפון או יחידת דיור אצל ההורים.

רהיטי גן
לשיחה עם נציג
השאירו מס׳ טלפון ונציג מקצועי יחזור אליכם בדק׳ הקרובות

תפריט

קטגוריות