גריל גז אמישראגז

בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מוותרים על גריל הפחמים המסורתי וזאת לטובת גריל גז. גריל מסוג זה מאפשר צליית בשרים, ירקות ודגים באוויר הפתוח של המרפסת או חצר הבית מבלי הצורך להתחיל ולהתנייד ברחבי הארץ על מנת למצוא פיסת דשא ומקום בו ריח הפחמים והעשן לא יפריעו לאחרים.

 

יתרונותיו של גריל גז אמישראגז

 

היתרונות של גריל גז ברויל קינג אותו מייבאת לארץ אמישראגז רבים ולכן רבים מעדיפים אותו על פני גריל גז של יצרנים אחרים. חלק קטן מרשימת היתרונות של גריל אמישראגז בא לידי ביטוי בנקודות החשובות הבאות:

  • אפשרות לבישול ביתי וספונטני – גריל גז אמישראגז מתאים לבשלנים הביתיים והספונטניים. ניתן לבשל באמצעותו בכל חלק חיצוני של הבית, אם הכוונה היא אל מרפסת, חצר או הגינה המשותפת של הבניין. בנוסף, ניתן לקבוע מהיום להיום אירוח "על האש" של חברים בחצר הבית.
  • קל לתפעול – קל מאוד להפעיל גריל מסוג זה שכן ההצתה היא אלקטרונית.
  • שומרים על איכות הסביבה – לא רק שלא נעשה שימוש בפחמים ובמדליק פחמים, דבר שמונע מצב של שימוש בחומרים רעילים שנפלטים לאוויר הסביבה, תהליך הבישול נקי יותר. שכן, צליית הבשרים והירקות נעשית עם מכסה סגור דבר שמוביל לכך שכמות העשן מזערית וזאת בהשוואה אל גריל פחמים.
  • ניקיון ותחזוקה – אינו מצריך טיפול בפסולת לאחר השימוש בו. ניקוי הגריל קל ומהיר ונעשה על ידי מברשת מיוחדת ואחת למספר חודשים מומלץ להוציא את הרשתות ולנקות אותם באמצעות חומרי ניקוי ייעודיים.
  • חום – ברויל קינג , גריל הגז האיכותי אותו מייבאת אמישראגז הוא גריל בו נשמר אחידות החום לאורך זמן וזאת בהשוואה אל גרילרים שאינם איכותיים דיים או גריל פחם בו החום אינו אחיד לאורך זמן וכל הזמן צריך להתעסק בהדלקתו וליבוי האש בו על ידי מדליק פחמים.
  • אין הפרעות – צליית בשר על גריל זה לא מפריע לשכנים ואין תלונות מיותרות.

 

גריל גז אמישראגז תוכלו למצוא בארגמן – צלצלו 072-2171921

 

יתרונות גריל הגז עולים בעשרות מונים על יתרונותיו של גריל הפחם הקלאסי. גריל שפועל על גז הינו גריל נקי יותר, ההדלקה שלו פשוטה מאוד (לחיצת כפתור), ניתן לשלוט על החום בו לאורך כל הבישול, ניתן לחבר אותו לאספקת הגז הביתית ואם מחליטים להימנע מכך ניתן ליהנות משעות שימוש רבות במיכל הגז המוצמד אליו.

 

נושאים נוספים לקריאה:

 

 

בוחרים באיכות – גריל הגז של ברויל קינג

 

כיוון שיש סוגים רבים של גרילים הפועלים על ידי גז חשוב להגיע להגיע להחלטה הנכונה באשר לגריל שישרת אתכם באופן הטוב ביותר.

ההכנה המקדימה צריכה לכלול החלטה באשר לתקציב אותו מייעדים לרכישת הגריל, הגעה למסקנה באשר לתדירות השימוש השנתית בגריל, המיקום המרכזי בו יש יעשה שימוש בגריל (בהתאם ניתן יהיה לקבוע את גודלו של הגריל הרצוי), יצרן הגריל, היבואן וסוג הגריל הרצוי.

אחת מהחברות המוכרות בתחום הגרילים היא ברויל קינג המציעה סוגים שונים של גריל גז. חברה זו קיימת כשני עשורים, הסניף הראשי שלה הוא בקנדה והיא משווקת את מרכולתה גם למדינות שונות ברחבי אירופה וארצות הברית.

כיוון שהחברה מייצרת סוגים רבים של גריל גז כל אחד יכולה למצוא את אותו גריל שמתאים לצרכיו, הן מבחינת תקציב, גודל, כמות מבערים, גוון ועוד.

המאפיינים המוכרים שהובילו למוניטין המוצלח של הגרילים של ברויל קינג הם תאי הצלייה הגדולים, מד הטמפרטורה המובנה, פיזור החום השווה והאסתטיות של הגרילים אותם היצרנית מציעה לקונים.

לעזרה בבחירת גריל גז מומלץ

חברת Broil King מעמידה לרשות קהל הצרכנים גרילי גז בתפוקה של עד 70,000 BTU ושטח צלייה של עד 50.5 סנטימטרים.

הגריל השחור והמעוצב מגיע עם שולחן הגשה, מדפי  פשרה ומכסה לשמירה על החום. בנוסף, יש לו ווסת קליק וצינור.

בישראל, חברת אמישראגז היא יבואנית גרילי הגז של ברויל קינג. גריל העשוי מפלדה ונירוסטה, בעל 3 מבערים ומקרן חום מנירוסטה, גלגלים (לניוד קל), ארון ציוד, מדחום ואחריות של 5 שנים אותה מספקת אמישראגז (אחריות שחלה על כל חלקי הגריל).

כעת, כל שנותר הוא לבחור את הגריל המתאים ביותר לדרישותיכם וליהנות מארוחה טעימה. בהצלחה!

לשיחה עם נציג
השאירו מס׳ טלפון ונציג מקצועי יחזור אליכם בדק׳ הקרובות

תפריט

קטגוריות