ריהוט למרפסת במבצע

אחרי 5 ימים עמוסים במטלות, משימות, סידורים, עבודה, ילדים, ניקיונות יום שישי הגיע.

היומיים האלה של סוף השבוע שעוברים לכולנו כל כך מהר זה בדיוק הזה לפתוח את התריס, לצאת למרפסת עם כוס קפה משובח ועוגת שמרים, לקרוא בנחת כשהילדים בבית הספר או בגן את העיתון של סוף השבוע ופשוט לנשום את האוויר הפתוח בהנאה גדולה ולהתמכר לכמה רגעים של חופש, בלי דאגות, בלי מחשבות.

כמובן שארוחת הערב כבר על הגז ובמזג אוויר נעים ניתן לפתוח שולחן, מה גם מה שמחר יום שבת – יום הברביקיו אז כדאי כבר להכין את המנגל כמו שצריך.

אם גם אתם מחפשים ריהוט למרפסת במבצע – הגעתם בדיוק לעמוד הנכון!

כאן תמצאו את כל מה שצריך למרפסת מושלמת – כזו שאפשר לארח בה בנוחות ובהנאה רבה. ממערכות ישיבה אלגנטיות, דרך מנגלים ועד מעשנות לצליית עופות, דגים ובשרים.

אין צורך יותר לרכוש רהיטים למרפסת ואבזירים במחירים מטורפים, אצלנו ב- argaman4u ריהוט גן תוכלו ליהנות ממחירים מפתיעים וחד פעמיים מתוך ריהוט התצוגה וחיסול המלאי שלנו.

רהיטים למרפסת? דבר ראשון – מערכות ישיבה למרפסת

אחד הדברים הראשונים שתרצו מבחינת רהיטים למרפסת שלכם היא מערכת ישיבה נוחה. מגוון גדול של מערכות ישיבה במחירי מבצע, יאפשר לכם בקלות להתאים מערכת ישיבה הכוללת לרוב שולחן וכסאות או כורסאות לסגנון העיצובי של המרפסת והבית.

מערכות ישיבה מאלומיניום או מאלומיניום מוברש בסגנון מודרני וברמת עמידות גבוהה, מערכות ישיבה מראטן, שולחנות נפתחים למרפסת, מגוון של מיטות שיזוף, שמשיות מחכים לכם אצלנו באתר.

אם באמת בא לכם להתפנק ולפנק את המוזמנים שלכם, באתר גם יש קונכיות רביצה ומערכות ישיבה יוקרתיות במחירים שווים לכל נפש.

 

ריהוט למרפסת במבצע – גם גרילי גז, גרילי פחם ומעשנות

בין אם אתם מעדיפים לצלות את הבשר בדרך המסורתית על גריל פחמים עם כל הטעמים והריחות ובין אם על גרילי גז מתקדמים שחוסכים לנו הרבה זמן ועבודה – באתר תוכלו להתרשם ממבחר של גרילים ומעשנות תוצרת חוץ מהמותגים המובילים בעולם כמו גרנד הול, קולמן, קמאדו ועוד.

בנוסף תוכלו להצטייד גם באביזרים מיוחדים לגריל שיקלו עליכם את תהליך הצלייה והניקוי: סט כלים מאובזר, כיסוי לגריל, סכינים יעודיות, מברשות ניקוי, רשתות צלייה ועוד. טאבון ביתי, מטבחי חוץ – אלו ועוד מחכים לכם באתר בקטגוריית ריהוט למרפסת במבצע או מבצעים.

ריהוט גן למרפסת - ארגמן חוויה בגן
לשיחה עם נציג
השאירו מס׳ טלפון ונציג מקצועי יחזור אליכם בדק׳ הקרובות

תפריט

קטגוריות